گاز هرمزگان و دانشگاه آزاد بندرعباس همکاری پژوهشی می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی بین این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را توسعه همکاری‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری اعلام کرد.

به گفته وی، اهداف دیگر گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی صنعت با دانشگاه، توسعه پژوهش‌های کاربردی برای کسب‌وکار، توسعه فناوری‌های نو علمی، تحقق خلاقیت و کارآفرینی همچنین رفع موانع و مشکلات مرتبط با استفاده از توانمندی‌های علمی، فنی و آزمایشگاهی برای پاسخگویی اثربخش به دغدغه‌های دوطرف و ایجاد و زمینه‌سازی تبدیل ایده به محصول دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه گفت: از آنجایی که صنعت و دانشگاه دو بال موفقیت و پیشرفت کشور هستند این تفاهم‌نامه نیز برای ارتقای علمی و پژوهشی عوامل شاغل در شرکت گاز استان هرمزگان و اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی امضا شد.

حمزوی با اشاره به وضع مطلوب استان هرمزگان از نظر توسعه گازرسانی، رویکرد این شرکت را تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و افزود: استانداردسازی فعالیت‌ها، اقدام‌های پژوهشی و روش‌های ابداعی انجام کار و آموزش کارکنان برای این شرکت بسیار اهمیت دارد و دانشگاه آزاد اسلامی استان در این زمینه می‌تواند یاری‌گر خوبی برای شرکت گاز باشد.

کد خبر 448671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =