تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت موضوعی راهبردی است

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت یک موضوع مهم و راهبردی است، گفت: به سرمایه‌گذاری در دو زمینه منابع انسانی و توسعه میدان‌های نفت و گاز نباید به‌عنوان هزینه جاری نگاه کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عبدالعلی رحیمی مظفری با تأکید بر اینکه برای حفظ شرایط تولید نفت و گاز نیاز است سرمایه‌گذاری مداوم در دستور کار قرار گیرد، گفت: مجلس باید به بحث سرمایه‌گذاری در صنعت نفت توجه ویژه‌ای داشته باشد، همچنین از هیئت‌ رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنم با حضور در سکوهای نفت و گاز، از نزدیک شرایط کاری و تلاش کارکنان را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه برای نگهداشت نیروی انسانی در صنعت نفت باید شرایطی فراهم شود تا با ایجاد رضایت شغلی، از همه ظرفیت کارکنان توانمند استفاده شود، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت، سکوها و مخازن نیست، نیروی انسانی توانمند و پرتلاش بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت است. در بحث اعطای معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد کارکنان در مناطق سخت عملیاتی باید هم همکاران ما در مجلس و هم مسئولان وزارت نفت به‌طور جدی موضوع را پیگیری کنند.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه شعار ما می‌توانیم که مدنظر مقام معظم رهبری است، در سکوها و مناطق عملیاتی صنعت نفت تبلور یافته است، بیان کرد: از همه دلسوزان نظام می‌خواهم تا رسیدگی به رفاه و معیشت کارکنان عملیاتی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 448942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =