بهره‌برداری از ۱۷۸ پروژه مسئولیت اجتماعی از سوی شرکت ملی نفت ایران

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از ابتدای امسال تاکنون، ۱۷۸ پروژه مسئولیت اجتماعی به ارزش ۲۶۴ میلیارد تومان را تکمیل و افتتاح کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، پروژه‌های ورزشی و خدماتی بیشترین سهم را از میان پروژه‌های تکمیل‌شده مذکور به خود اختصاص داده‌اند، به‌طوری که در این مدت، ۷۱ پروژه ورزشی و ۷۰ پروژه خدماتی تکمیل و بهره‌برداری شده است.

تکمیل و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه آموزشی، ۱۴ پروژه بهداشتی و هفت پروژه راه را نیز می‌توان بخشی دیگر از پروژه‌های تکمیل‌شده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد.

بر اساس این گزارش، دولت سیزدهم نیز رویکرد مثبتی را نسبت به بحث مسئولیت اجتماعی در پیش گرفته است؛ از تأکید وزیر نفت و پیگیری مستمر مدیران مربوطه برای تأمین بهینه سوخت زمستانی، تا موافقت با تخصیص میلیاردها تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی خوزستان که دستور آن در سفر وزیر نفت به این استان صادر شد.

دستور تأمین اعتبار مجتمع فرهنگی ورزشی سردار سلیمانی در استان کرمان، برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان ایلام و دستور احداث مرکز آموزشی در ایذه به نام شهید علی لندی از دیگر نشانه‌های این رویکرد مثبت در ماه‌های اخیر بوده است.

کد خبر 448963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =