فروش نفت و بازگشت منابع ارزی روند مطلوبی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های انجام‌شده توسط وزارت نفت، فروش نفت و بازگشت منابع ارزی روند مطلوبی دارد.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه فروش نفت و فرآورده‌های نفتی از مهم‌ترین راه‌های تأمین منابع ارزی کشور است، اظهار کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر به‌دنبال تلاش‌های گسترده وزارت نفت، شاهد افزایش فروش نفت و فرآورده‌ها و بازگشت منابع ارزی به کشور هستیم.

وی افزود: افزایش صادرات نفت حاصل تلاش کارکنان صنعت نفت است؛ این کارکنان و کارگران برای توسعه صنعت نفت زحمات زیادی متحمل می‌شوند که باید به نیازها و مشکلات آنها نیز رسیدگی شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند، زیرا باید در سکوهای گازی و نفتی به دور از خانواده در وسط دریا به‌طور شبانه‌روزی به فعالیت بپردازند و به‌دنبال این تلاش شبانه‌روزی، ما حتی یک ساعت افت فشار ارسال گاز از سکوها نداریم، از این رو باید به حقوق و مزایا و رفاهیات آنها نیز توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت پنجشنبه هفته گذشته (۱۱ آذرماه) با انتشار مطلبی در حساب کاربری توئیتر خود ضمن اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد صنعت نفت در ماه‌های اخیر به مجلس شورای اسلامی به افزایش قابل توجه فروش نفت، میعانات گازی، گاز صادراتی، فرآورده‌ها و محصولات پتروشیمی نیز اشاره کرد.

کد خبر 449940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =