سرمایه‌گذاری در صنعت نفت به‌معنای اشتغال‌آفرینی و افزایش درآمد است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک سرمایه‌گذاری در صنعت نفت به معنای سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد کشور است.

عبدالعلی رحیمی‌ مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری لازم در صنعت نفت و گاز انجام نشده است، گفت: برای پاسخ به نیاز کشور به چند میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این حوزه نیاز داریم، اگر برای توسعه صنعت نفت و گاز هزینه نشود در آینده به واردکننده محصولات و فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شویم.

وی با بیان اینکه ایران میدان‌های مشترکی در حوزه‌های نفت و گاز با بعضی از کشورهای منطقه دارد و طبق برنامه باید برداشت از این میدان‌ها در اولویت قرار گیرد، افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، نفت و گاز به معنای سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد کشور است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، صنعت نفت را از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: توسعه این صنعت برای پیشرفت کشور و رسیدن به اهداف چشم‌انداز نظام و حفظ منافع ملی و تولید ثروت، ضروری و حیاتی است.

رحیمی‌ مظفری، تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت را موضوعی مهم و راهبردی دانست و بیان کرد: در کنار توسعه این صنعت و سرمایه‌گذاری برای آن، حفظ و نگهداشت آن نیز اهمیت بالایی دارد.

کد خبر 449979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =