۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر: 450083
پیام وزیر نفت به مناسبت روز «پرستار»

وزیر نفت در پیامی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زینب کبری (س)، این روز را به جامعه پرستاری، به‌ویژه پرستاران شاغل در صنعت نفت کشور تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی، وزیر نفت به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:

«من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی کادر درمان در روزهای شروع بیماری کووید ۱۹ که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی می‌توانست حتی برای عزیزترین عزیزان باز شود، درخشان‌تر از گذشته نمایان شد. آنان که بی‌هیچ چشم‌داشتی و با مسئولیت‌پذیری، بی‌پروا، جان بر کف، متعهدانه و فداکارانه جهت کمک به بیماران مبتلا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند.

این ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمان، خاطرات حماسه‌های ایام دفاع مقدس را زنده می‌کند، همان‌طور که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند: آن دسته از عزیزان کادر درمانی که عاشقانه و عاقلانه در این جهاد فی سبیل‌الله خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را نثار کرده‌اند، از پاداش عظیم مقام شهید برخوردار و سایر عزیزان نیز در این سنگر خدمت‌رسانی مفتخر به دریافت لقب مدافعان سلامت شده‌اند، وجود پرمهر و نیکوکارشان در جای‌جای خاطره‌ مردم ایران خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز به جهت جایگاه ویژه‌ای که صنعت نفت دارد و در واقع پشتیبان عملیات در صنعت است، با تلاش تمامی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و دست‌اندرکاران واکسیناسیون علیه کرونا و سایر عزیزان زحمتکش این حوزه، در امر خدمت‌رسانی به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده‌هایشان، خاضعانه در این راه جانفشانی و ایثار کردند و از این رو خدای بزرگ را شاکریم که این عزیزان با تلاش و ازخودگذشتگی توانستند در مدیریت پیک‌های مختلف بیماری کووید ۱۹ سربلند ظاهر شوند و آنچه در توان بوده به منصه ظهور گذاشتند.

امید است در ایام ولایت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با گسترش واکسیناسیون، به فضل و رحمت الهی با سربلندی و سلامت این روزها را سپری کنیم و همگان با مهر و آرامش، شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری منحوس باشیم.

اینجانب ضمن سپاس از تلاش جهادگونه کادر درمان صنعت نفت و کشور به‌ویژه جامعه پرستاری صنعت نفت، برای یکایک ایشان و خانواده‌های محترمشان از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.»

کد خبر 450083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =