تلاش می‌کنیم سوخت مطمئن به‌دست مصرف‌کنندگان برسد

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: بیشترین تلاش و فعالیت ما در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این است که سوخت را مطمئن و عادلانه به‌دست مصرف‌کننده واقعی برسانیم.

علی‌اصغر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در آستانه روز حمل‌ونقل (۲۶ آذر) افزود: بخش حمل‌ونقل در زیرساخت اقتصادی و توسعه‌ای کشور بسیار مؤثر است و با اعتقاد به این موضوع تلاش ما این است که سوخت را در شرایط مطمئن و پایدار در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی با اشاره به اختلاف قیمت سوخت در داخل کشور با کشورهای همسایه گفت: با توجه به شرایطی که در عرضه فرآورده‌های نفتی کشور با نرخ پایین وجود دارد، تلاش می‌کنیم بخش حمل‌ونقل که مصرف‌کننده واقعی این فرآورده هستند، به‌راحتی (و با نرخ مصوب) به سوخت موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از شرکت‌هایی است که خدمات خود را مبتنی بر فعالیت بخش حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌دهد، گفت: بخش اعظم سوخت این شرکت را نیز نفتکش‌ها و خودروهایی حمل می‌کنند که سوختشان را بر اساس عملکردشان دریافت می‌کنند و ما نیز به سهم خودمان قدردان تلاش این عزیزان هستیم که شبانه‌روز در جاده‌های کشور فعال هستند.

عباسی افزود: مقدار سوختی که ماهانه در بخش حمل‌ونقل دیزلی توزیع می‌شود، نزدیک به ۵۲ میلیون لیتر است که از این مقدار هم ماهانه نزدیک به ۱.۲ میلیون لیتر مقدار سوختی است که به‌صورت اضطراری به خودروهایی که کارت سوخت آنها دچار اشکال می‌شود یا کارت سوخت آنها مفقود شده است یا خودروهای ترانزیت با نرخ دوم ۶۰۰ تومانی اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: حدود ۴ هزار و ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده در سطح کشور داریم که از این تعداد، به حدود ۶۴۰ جایگاه کارت اضطراری داده شده است.

کد خبر 450223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =