۲ کتاب کاربردی در حوزه ساخت داخل و مناقصات صنعت نفت منتشر شد

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات حاکم بر معاملات و مناقصات صنعت نفت» و «مجموعه قوانین حمایت از کالای ایرانی، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان» به قلم اکبر هاشم‌زاده منتشر شد.

به گزارش شانا، در مجموعه اول در ۶ جلد با عنوان «مجموعه قوانین و مقررات حاکم بر معاملات و مناقصات صنعت نفت» با مقدمه وحیدرضا زیدی‌فرد، تلاش شده با افزایش دانش حقوقی و قانونی مخاطبان، گام مؤثری در رابطه با بهبود فرآیند تأمین کالا و تجهیزات در صنعت نفت برداشته شود.

این مجموعه همچنین قصد دارد به‌منظور تجمیع و شفاف‌سازی الزامات عمومی و اختصاصی حاکم بر معاملات و مناقصات وزارت نفت و کلیه شرکت‌های تابعه آن، راهنمای مدیران ارشد و کارکنان صنعت نفت، بخش خصوصی، پژوهشگران و نهادهای نظارتی در زمینه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قوانین و مقررات حاکم بر تدارکات صنعت نفت باشد.

مجموعه دوم با عنوان «مجموعه قوانین حمایت از کالای ایرانی، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان» راهنمای دست‌اندرکاران تدارکات عمومی کشور اعم از مدیران ارشد و کارکنان دولت و بخش خصوصی در زمینه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قوانین و مقررات حمایتی کشور از کالا، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان تهیه شده است.

در این اثر تلاش شده با افزایش دانش حقوقی مدیران و کارشناسان دولتی، صاحبان صنایع، شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان از زیرساخت‌های قانونی حمایت از تولیدات ایرانی، گام مؤثری در رابطه با کاهش واردات غیرضروری و بهبود فضای اجرایی تدارکات عمومی کشور و کاستن از ایرادهای اجرایی آن برداشته شود.

کتاب‌های یادشده از انتشارات دانش‌بنیاد به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، اردیبهشت، بین لبافی‌نژاد و جمهوری، ساختمان ۱۰ و شماره تلفن‌های ۶۶۴۶۵۸۳۱ - ۶۶۴۸۱۰۹۶ - ۶۶۴۸۲۲۲۱ و فروشگاه اینترنتی Fadakbook.ir قابل تهیه است.

کد خبر 450269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =