واحد تصفیه مبین انرژی دغدغه سازمان محیط‌ زیست را برطرف کرد

معاون رئیس‌جمهوری اقدام‌های واحد تصفیه پساب‌های صنعتی شرکت مبین انرژی خلیج فارس را برای رفع دغدغه‌های محیط زیستی ستود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مبین انرژی خلیج فارس، علی سلاجقه در بازدید از واحد تصفیه پساب‌های صنعتی شرکت مبین انرژی خلیج فارس به همراه سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از نزدیک با اقدام‌ها و فعالیت‌های این شرکت در زمینه پاکسازی آلاینده‌های محیط زیستی آشنا شد.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف واحد تصفیه پساب، در نشستی ضمن تشکر از عملکرد شرکت مبین انرژی خلیج فارس، اظهار کرد: هرچند تنها مسئولیت تصفیه پساب‌های صنعتی فاز یک پتروشیمی‌ها به‌عهده شرکت مبین انرژی خلیج فارس است، اما توجه به شرایط موجود و  نبود جایگزینی مطمئن در منطقه، پساب‌های بعضی پتروشیمی‌های فاز دوم هم در همین شرکت تصفیه می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری گفت: شرایط شرکت‌های پتروشیمی با وجود واحد تصفیه مبین، دغدغه سازمان حفاظت محیط‌ زیست را برطرف کرده، اما نیاز است با پیگیری سازمان‌های حفاظت محیط زیست و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و تسریع در روند تکمیل تصفیه‌خانه دماوند، کار اساسی انجام شود.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سال‌های مختلف گواهینامه‌های مختلف‌ جلوگیری از آلایندگی و برگزیده صنعت سبز را از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده است.

کد خبر 450433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =