گشایش‌هایی همچون صادرات نفت و وصول درآمد آن قابل مشاهده است/ تحریم ما را در پیشرفت مصمم‌تر می‌کند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه یقین دارم تحریم‌ها و تنگناها ما را متوقف نمی‌کند، گفت: تحریم ما را در پیشرفت مصمم‌تر می‌کند و امروز آثار این باور را در قالب بعضی از گشایش‌ها در صادرات نفت و وصول درآمد آن مشاهده می‌کنیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، شامگاه جمعه (۲۶ آذرماه) در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به فرارسیدن روز حمل‌ونقل، این مناسبت را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: یزد از جمله استان‌های پرتردد کشور است و باید به مسائل و مشکلات فعالان حوزه حمل‌ونقل، بیشتر توجه شود.

وی گفت: امیدواریم با تامین اعتبار، همه پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد، اما در وضع موجود باید روی اولویت‌ها تمرکز کرد، از جمله اولویت‌ها، ظرفیت موجود اما راکد یا نیمه فعال است که باید در مسیر تولید و اشتغال فعال شود.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها را در کنار رفع آن هم‌زمان پیش می‌بریم، تصریح کرد: همسو با خنثی‌سازی تحریم‌ها در کنار تلاش برای رفع تحریم‌ها، تأکید و برنامه دولت، مهار نقدینگی و کاهش نرخ رشد تورم است و تورم امروز، محصول سیاست‌های نادرست اقتصادی، افزایش نقدینگی و نرفتن این نقدینگی به طرف تولید بوده است.

رئیسی گفت: یقین دارم تحریم‌ها و تنگناها به هیچ عنوان ما را متوقف نخواهد کرد، بلکه در پیشرفت مصمم‌تر می‌کند و امروز آثار این باور را در قالب بعضی از گشایش‌ها در صادرات نفت و وصول درآمد آن مشاهده می‌کنیم.

کد خبر 450438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =