سرپرست اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد.

به گزارش شانا، در متن حکم محسن خجسته‌مهر خطاب به عباس رزمی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» منصوب می‌شوید.

با توجه اهمیت خاص این حوزه، موارد ذیل در حیطه‌ مسئولیت‌های جنابعالی مورد تأکید است:

۱. بررسی و شناسایی وضعیت موجود اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران همسو با شناخت نقاط ضعف و آسیب‌پذیر و ارائه برنامه‌ها و رویه‌های بهبود و بازنگری راهنماها و دستورالعمل‌های مربوطه حسب مورد.

۲. پایش و نظارت بر عملکرد اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مدیریت‌ها و شرکت‌های فرعی به‌منظور اجرای دقیق قوانین، مقررات، استاندارها و دستورالعمل‌ها.

۳. مدیریت و پیگیری ممیزی سامانه‌های مدیریت اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و حصول اطمینان از اجرای خط‌مشی اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در تمامی سطوح.

۴. تعامل و ارتباط مؤثر با مدیران عامل و روسای اچ‌اس‌ئی شرکت‌های فرعی و سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط.

۵. ساماندهی و ارتقای مستمر امکانات، زیرساخت‌ها، تجهیزات و فرآیندهای اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطبق بر آخرین دانش، فناوری‌ها و استانداردهای روز دنیا به‌منظور ایجاد محیطی امن و افزایش آمادگی و توان مقابله با حوادث و بحران‌های احتمالی.

۶. نظارت عالیه بر اثرات زیست محیطی حاصل از اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در فازهای طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری به‌منظور حفاظت از محیط زیست.

۷. نظارت مستمر بر مدیریت ریسک‌های موجود در سطح شرکت ملی نفت ایران از جمله شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل آنها.

۸. تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های تخصصی، مدیریتی و اخلاق حرفه‌ای از طریق بهبود مستمر نظام آموزشی و گواهینامه‌های اچ‌اس‌ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در تمام مدیریت‌های شرکت و شرکت‌های تابعه.

۹. مدیریت حوادث و وضعیت‌های اضطراری و بحرانی، عارضه‌یابی و بررسی ریشه‌ای حوادث به‌منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه و اصلاح فرآیندهای مربوطه.

۱۰. جذب و به‌کارگیری نیروهای مؤمن، شایسته و با استعداد و استفاده از مدیران انقلابی توانمند، متخصص و فسادستیز.

به‌منظور نیل به نتایج مورد انتظار فوق، کلیه مدیران، رؤسا و مدیران عامل شرکت‌های فرعی موظف به همکاری مناسب و مسئولانه خواهند بود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری همکاران ارزشمند آن مدیریت، در انجام مأموریت‌های محوله موفق باشید.»

کد خبر 451490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =