پایش و بازسازی ۳۵۷ کیلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز از پایش و بازسازی ۳۵۷ کیلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی در نشست هم‌اندیشی مسائل مربوط به مرکز بهره‌برداری خطوط لوله تبریز با اعلام این خبر گفت: ۳۵۷ کیلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز برای افزایش ضریب ایمنی و پیشگیری از خطر نشت خطوط لوله از ابتدای امسال تاکنون، پایش مداوم و بازسازی شده است.

وی به ۴۷۸۰ کیلومتر بازدید از مسیر خطوط لوله پیش از فصل‌های سرد سال اشاره کرد و افزود: تعهد و مسئولیت‌پذیری کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه‌ها،‌ نقشی بسزا داشته و هدف از اجرایی کردن این عملیات، افزایش پایداری انتقال گاز و جلوگیری از قطعی و افت فشار است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: حضور در جمع کارکنان عملیاتی و درک مشکلات و موانع کار آنان، افزون بر ایجاد انگیزه در کارکنان سبب می‌شود چالش‌ها و مشکلات عملیات را به‌صورت حضوری در مناطق لمس و راهکاری مناسب را در همان زمان اتخاذ کنیم.

خدایی اظهار کرد: شرایط کاری کارکنان عملیاتی ایجاب می‌کند نفرات شاغل در بخش عملیات با برخورداری از شرایط خاص فیزیکی و گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی بتوانند در کمترین زمان ممکن نسبت به پایداری شرایط آرمانی اقدام کنند.

وی در ادامه از آمادگی این منطقه برای عبور بی‌دغدغه از فصل زمستان خبر داد و گفت: منطقه ۸ عملیات امسال نیز مانند سال‌های گذشته در سایه انجام تعمیرات اساسی و اجرای دیگر اقدام‌های تعمیراتی با آمادگی کامل قدم به فصل سرما گذاشته و در تلاش است با همه توان از ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در تأمین  پایدار و مستمر گاز طبیعی استفاده کند.

کد خبر 451788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =