انجمن‌ها و تشکل‌ها؛ بازوی مشورتی و اجرایی ایران پلاست

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، از برگزاری این رویداد بزرگ در عرصه صنعت پلیمر و پلاستیک با همکاری و مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی خبر داد و گفت: تشکل‌ها و انجمن‌ها بازوی مشورتی و اجرایی پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست هستند.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، ایوب بنوی با بیان اینکه صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه) نشستی با حضور بعضی از تشکل‌های صنعت پلیمر و مدیران سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: یکی از بارزترین ویژگی‌های پانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست همکاری دوسویه میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن‌ها و تشکل‌هاست.

وی با بیان اینکه در فرآیند جانمایی و واگذاری غرفه‌های اختصاص یافته به نمایشگاه ایران پلاست، انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی مشارکت کرده‌اند، افزود: پیرو سیاست‌گذاری‌های انجام شده، چهار سالن از طریق تشکل‌ها به غرفه‌گذاران واگذار شده و چهار سالن دیگر نیز برای جانمایی دیگر علاقه‌مندان در نظر گرفته شده بود.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ادامه داد: در این نشست، نمایندگان انجمن‌های ملی صنایع پلیمر، انجمن پلی‌اورتان، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند و انجمن صنفی کارفرمایی سازندگان ماشین‌آلات از دغدغه‌های خود برای برگزاری این دوره از جمله محدودیت فضای در اختیار گفتند و درخواست خود را مبنی بر افزایش مساحت اعلام کردند.

به گفته بنوی، در این نشست، رئیس امور نمایشگاه‌ها در سازمان توسعه تجارت و نیز مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با اشاره به تراکم برگزاری نمایشگاه‌ها در نیمه دوم امسال به‌دلیل اوج کرونا در نیمه نخست سال و برگزاری هم‌زمان دو نمایشگاه دیگر با ایران پلاست، در عمل بحث اضافه شدن فضای جدید نمایشگاهی برای این دوره ایران پلاست را منتفی دانست، اما شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی این اطمینان را به تشکل‌ها داد که همه فضای نمایشگاه در دوره آینده به ایران پلاست اختصاص یابد.

وی، درباره بعضی از انتقادها درباره ساعت بازدید نمایشگاه ایران پلاست که از سوی سازمان سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ۸ تا ۱۵ در نظر گرفته شده است، یادآور شد: مسئله بعدی که در این نشست به نیابت از سوی ذی‌نفعان مطرح شد، تغییر ساعت بازدید از زمان مقرر شده به ۹ صبح تا ۱۷ عصر بود که این موضوع در سطح وزیران در حال بررسی است.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، همچنین درباره برگزاری رویدادها، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در ایام برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، اظهار کرد: برگزاری رویدادها، نشست‌های تجاری و کارگاه‌های آموزشی از دیگر مسائل مورد بحث در نشست بود که مقرر شد از سوی برگزارکننده و مشارکت‌کنندگان به‌صورت جدی پیگیری و اجرا شود.

بنوی افزود: در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست نیز همچون روال ادوار گذشته، افزون بر دعوت از هیئت‌های تجاری مؤثر از کشورهای جهان، برای نخستین بار بازدیدکنندگانی از بعضی از  کشورها نظیر آمریکای جنوبی و اوراسیا برای حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست به تهران خواهند آمد.

وی تأکید کرد: در نظر است با استفاده از توانایی‌های سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و نیز انجمن‌ها، امکان حضور هماهنگ در نمایشگاه‌ها در کشورهای هدف فراهم شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 452150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =