سفر رئیس‌جمهوری به روسیه نمایانگر تحول اساسی دولت در روابط بین‌الملل است

معاون اول رئیس‌جمهوری با مهم خواندن سفر سیدابراهیم رئیسی به مسکو، گفت: تحولی اساسی در مناسبات بین‌المللی در دولت سیزدهم اتفاق افتاده که این سفر یکی از ابعاد آن است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، محمد مخبر در نشست امروز (چهارشنبه، ۲۹ دی‌ماه) هیئت دولت که به ریاست وی برگزار شد، با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری کشورمان به روسیه اظهار کرد: سفر سیدابراهیم رئیسی به مسکو دارای اهمیت بسیار زیادی است و می‌توان گفت یک تحول اساسی در مناسبات بین‌المللی در این دولت اتفاق افتاده که این سفر هم یکی از ابعاد این تحول در حوزه روابط بین‌الملل است.

وی با اشاره به درخواست‌های متعدد برای سفر مسئولان ایرانی به دیگر کشورها، ادامه داد: اکنون مناسبات با همسایگان بسیار خوب پیش می‌رود.

معاون اول رئیس جمهوری به روز هوای پاک و لزوم توجه جدی به این موضوع اشاه کرد و گفت: تصمیم های خوبی درباره مسائل محیط زیستی و هوای پاک در دولت گرفته شده که البته اجرای برخی از آنها ممکن است زمان‌بر باشد، اما مردم باید بدانند که موضوع محیط زیست برای مسئولان دارای اهمیت است و همواره به این مسائل توجه جدی می‌شود.

مخبر با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، یادآور شد: معاونت زنان و امور خانواده در این ایام اقدام‌های بسیار خوبی را در دستور کار قرار داده و ان‌شاءالله همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا این موضوع در دولت به‌خوبی پیش رود زیرا دولت رسیدگی به امور زنان و خانواده را از اولویت‌های خود می‌داند و مقید به این موضوع است.

کد خبر 452151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =