چشم‌انداز پتروشیمی بندر امام توسعه ۳۰ درصدی است

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام ضمن تشریح مهم‌ترین اهداف شرکت در حوزه ارتباط با مشتریان بیان کرد: چشم‌انداز ما برای پتروشیمی بندر امام توسعه ۳۰ درصدی است.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندر امام، حمیدرضا رستمی در آیین افتتاحیه دومین کنفرانس باشگاه مشتریان که چهارشنبه (۲۹ دی‌ماه) برگزار شد، ضمن تشریح اهداف این شرکت از برگزاری این نشست اظهار کرد: پتروشیمی بندرامام امروز در قالب یک شرکت هدایت می‌شود و مدیریت آن به‌صورت کامل تجمیع شده و به‌عنوان یک مجموعه واحد بزرگ در سطح ملی فعالیت می‌کند که با اقدام‌های اصلاحی صورت گرفته، می‌توان پتروشیمی بندرامام امروز را یک پتروشیمی جدید (New BIPC) تصور کرد که با چابکی بیشتر از گذشته فعالیت‌های خود را اجرایی می‌کند.

وی با گرامیداشت روز ملی هوای پاک تصریح کرد: پس از تجمیع مدیریت شرکت با رویکردی نوین و متفاوت، راهبردی برای شرکت تدوین شد که یکی از ارکان اصلی آن ارزش‌آفرینی پایدار برای مشتریان و شرکا است و جوهره مأموریت‌ شرکت همین موضوع است و شرکای تجاری اصلی‌ترین تکیه‌گاه شرکت هستند، همسو با این موضوع از پیشنهادها و انتقادهای مشتریان و شرکای گرامی در تعاملات استقبال می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام تأکید کرد: در واقع ماهیت وجودی شرکت برپایه ارزش‌آفرینی پایدار برای کارکنان، جامعه، سهامداران، مشتریان و شرکا است و همواره در تلاش هستیم با تنوع در تولید محصولات بیشترین خدمت را به کشور و ذی‌نفعان برسانیم.

همیار بورس

رستمی با بیان اینکه چشم‌انداز پتروشیمی بندرامام توسعه ۳۰ درصدی در تنوع‌بخشی در سبد محصولات است، به این معنا که رویکرد تعاملی شرکت باید بیشتر از گذشته باشد، افزود: البته این رویکرد باید در سطح ملی هم دیده شود تا نیازهای بازار در تعامل با مشتریان شناسایی و برای رفع آن نیازها برنامه‌ریزی شود که در نهایت محصولات صنایع پتروشیمی به بهترین شکل در اختیار مشتریان پایین‌دست قرار گیرد و با تولید کالاهای مصرفی مختلف آن را در اختیار جامعه قرار دهد.

وی زنجیره ارزش را اصلی‌ترین موضوع در سطح ملی دانست و گفت: باید به زنجیره ارزش در تمامی حوزه‌ها توجه دقیق و عمیقی داشت و هر اقدامی به‌ویژه در صنعت پتروشیمی باید در زنجیره فرآیند و زنجیره ارزش قرار گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به بسته همیار بورس هم اشاره کرد و گفت: پتروشیمی بندرامام و بانک تجارت پس از بررسی‌های گسترده و با توجه به گردش مالی که پتروشیمی بندرامام داراست، به این تفاهم رسیدند که در قالب یک بسته با عنوان «همیار بورس»، به واسطه منابعی که در بانک وجود دارد، در چارچوب و مقررات موجود کشور، همکاری کنند.

کد خبر 452166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =