۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
  • کد خبر: 452665
قدردانی وزیر کشور از کارکنان صنعت گاز

وزیر کشور در بازدید از استان کردستان از تلاش‌های شرکت گاز برای مدیریت بحران در این استان قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد وحیدی در نشست ستاد پیشگیری از بحران استان کردستان که با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت گاز این استان در استانداری برگزار شد، گفت: هرچند در بعضی نقاط استان کردستان دمای هوا به پایین‌تر از منفی ۳۰ درجه رسید و سرما و یخبندان شدید بر این استان حاکم شد، اما گاز مشترکان با تلاش همکاران شرکت گاز استان قطع نشد.

>>> بیشتر بخوانید؛

گازرسانی در منفی ۲۰ درجه/ سربلندی گاز کردستان در خدمت‌رسانی

وی با اشاره به برودت هوا و قطع نشدن گاز در شرایط سخت بارش سنگین برف، ادامه داد: اگر هم قطعی‌هایی به‌واسطه یخ‌زدگی رگلاتور اتفاق افتاد، با حضور سریع گروه‌های شرکت گاز وصل شد که تلاش کارکنان شرکت گاز استان کردستان برای ارائه این خدمات مستمر، قابل تقدیر است.

وزیر کشور از همه مسئولان به ویژه استاندار کردستان برای تدبیر و عملکرد مطلوب برای مدیریت بحران قدردانی کرد و افزود: باید از اینکه مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و دولتی، همه تلاش خود را به کار گرفتند تا غمی بر چهره مردم ننشیند، خدا را شاکر بود.

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از روزهای سرد و سخت این استان و چگونگی گازرسانی به مردم، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان کردستان در این روزهای بسیار سرد، در هیچ جایی از استان قطعی گاز طبیعی گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: در حالی که بارش برف سنگین همه سازمان‌های خدمت‌رسان را غافگیر کرده بود و به علت بارش فراوان و قطع ارتباط، تردد بین تعدادی از روستاهای استان کردستان غیرممکن بود اما همه تأسیسات، تجهیزات و نیروی‌های امدادی برای خدمت‌رسانی به مشترکان در آمادگی کامل بودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گزارشی از مصرف کل استان ارائه داد و گفت: به واسطه ماندگاری سرما، افت شدید دما و یخبندان، مصرف گاز طبیعی رکوردشکنی کرد و مصرف روزانه کل استان طی این مدت، از مرز ۱۵ میلیون مترمکعب فراتر رفت و افزایشی ۳۰ تا ۳۵ درصدی را رقم زد.

فعله‌گری تاکید کرد: در حالی که سرمای هوا تا منفی ۳۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته و در عمل هیچ پروژه‌ای قابلیت فعالیت نداشت، کارکنان شرکت گاز استان کردستان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، نصب و استقرار ایستگاه دوم سی‌جی‌اس(تقلیل فشار گاز) شهرستان سقز با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب برای تامین گاز مورد نیاز این شهرستان همراه با اجرای ۲ کیلومتر خط تغذیه را راه‌اندازی و عملیاتی کردند.

وی در پایان اظهار کرد: در استان کردستان بیش از ۵۸۰ هزار مشترک در ۳۲ شهر و ۱۴۴۰ روستا زیر پوشش گاز طبیعی هستند و ضریب نفوذ در جمعیت شهری ۱۰۰ و در جمعیت روستای ۹۷ درصد است که همه تلاش همکاران ما، توزیع ایمن این سوخت پاک به مشترکان است.

کد خبر 452665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =