نشست پارک نوآوری و فناوری نفت با دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های فناور برگزار می‌شود

پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت همسو با رسالت خود به‌منظور حمایت، هدایت و توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوپا به‌منظور کشف یا ایجاد فرصت‌های نوآورانه یا خلق زنجیره ارزش صنعت نفت در نظر دارد با کارآفرینان و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان نشست صمیمی برگزار کند.

به گزارش شانا، در این نشست که با حضور محمدصابر کرم‌بیگی، معاون نوآوری و فناوری پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برگزار می‌شود موضوع‌هایی همچون هم‌اندیشی در زمینه استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نفت، تبادل‌نظر پیرامون چالش‌ها و موانع تجاری‌سازی فناوری‌ها در صنعت نفت با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادها درباره‌ نقش پارک در زیست‌بوم نوآوری صنعت نفت بررسی می‌شود.

این نشست یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه فرهنگی کوشک) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست و درخواست اختصاص وقت به‌منظور بیان دیدگاه‌ها تا پایان وقت اداری روز شنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در تارنمای پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به نشانی  PETROPARK.IR ثبت‌نام کنند.
 

نشست پارک نوآوری و فناوری نفت با دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های فناور برگزار می‌شود

کد خبر 452829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =