ایران‌پلاست میزبان ۳۰۰ بازرگان از سراسر جهان

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: نمایشگاه امسال میزبان ۳۰۰ بازرگان از سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش شانا به نقل از ستادخبری نمایشگاه ایران‌پلاست، ایوب بنوی با اعلام این مطلب افزود: امسال با محدودیت‌هایی در اختصاص فضا روبه‌رو بودیم و سرانجام شرکت‌ها در ۲۰ هزار مترمربع سالن‌های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز جانمایی شدند، اما شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی این قول را داده که در دوره آینده کل سالن‌های نمایشگاه در اختیار ایران‌پلاست قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور ۳۰۰ بازرگان خارجی از ۱۵ کشور در رویداد بین‌المللی ایران‌پلاست افزود: برگزاری ۱۶ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری در ایام نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ادامه داد: نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، همزمان با نمایشگاه از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت یک ماه دایر خواهد بود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فرصتی برای معرفی محصولات با ارزش افزوده بالا به مشتریانی از سراسر دنیاست. غرفه‌گذار ایرانی در کنار مشارکت‌کنندگان خارجی از کشورهای چین، تایوان و ایتالیا در ۹ سالن اختصاصی و در چهار گروه کالایی مواد اولیه، ماشین‌آلات، محصولات و خدمات فنی و مهندسی به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای نوآورانه و فناورانه خود خواهند پرداخت‌.

پانزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

کد خبر 452850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =