امضای ۴ سند همکاری پژوهشی در نمایشگاه نفت اهواز

در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت استان خوزستان، غرفه شرکت ملی نفت ایران شاهد امضا و مبادله چهار سند همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و مراکز علمی، پژوهشی و فناوری بود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، نخستین تفاهم‌نامه میان این شرکت با سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان خوزستان به امضا حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت و عبدالله بابا احمدیان رئیس سازمان علمی پژوهشی بسیج مهندسین استان خوزستان رسید.

تفاهم‌نامه دیگر بین ملی حفاری و  پارک علم و فناوری خوزستان امضا شد که مدیرعامل شرکت و ایرج کاظمی نژاد، رئیس پارک علم و فناوری استان، آن را امضا کردند.

تفاهم‌نامه شرکت ملی حفاری ایران با صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی خوزستان از دیگر اسنادی بود که به‌ امضای گلپایگانی و جواد کوتی، مدیر عامل این صندوق، رسید و تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی استان را مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و سید علیرضا علوی، رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان، امضا و مبادله کردند.

در آیین امضا این تفاهم‌نامه‌ها که تعدادی از معاونان و مدیران این مجموعه‌ها حضور داشتند، بر استمرار و تقویت زمینه‌های همکاری‌های مشترک میان مراکز علمی، پژوهشی و فناوری برای رشد و تعالی صنعت و دستیابی به اهداف کلان شرکت تأکید شد.

کد خبر 453103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =