سریلانکا جایگاه ویژه‌ای برای محصولات پتروشیمی ایران تعریف می‌کند

سفیر سریلانکا در ایران حجم تولید محصولات تخصصی و نهایی صنعت پتروشیمی ایران را شگفت‌انگیز خواند و گفت: می‌توانیم جایگاه ویژه‌ای برای همکاری در این عرصه بین دو کشور تعریف کنیم.

به گزارش شانا، ویشوانات آپونسو پس از بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، صنعت پتروشیمی ایران را تخصصی و باکیفیت برشمرد و گفت: با توجه به اطلاعاتی که در بازدید از نمایشگاه دریافت کردم از این حجم از تولید محصولات تخصصی و نهایی در صنعت پتروشیمی ایران شگفت‌زده شدم، با توجه به این نکته می‌توانیم جایگاه ویژه‌ای برای همکاری در این عرصه بین دو کشور تعریف کنیم.

وی ضمن اشاره به واردات نفت از ایران بر توسعه روابط اقتصادی دو کشور در زمینه پتروشیمی نیز تأکید کرد و افزود: اطلاعات محدودی درباره توسعه‌یافتگی صنعت پتروشیمی ایران داشتیم، اما این حوزه می‌تواند فرصت‌هایی تازه برای دو کشور فراهم کند.

سفیر سریلانکا در تهران در پایان بر علاقه‌مندی بخش خصوصی سریلانکا به خرید محصولات پتروشیمی ایران اشاره کرد و ادامه داد: اطلاعات دریافتی از نمایشگاه ایران‌پلاست را در اختیار بخش خصوصی قرار خواهم داد تا آنها بر اساس نیازهای خود برای خرید یا برقراری ارتباط با پروژه‌های ایرانی تعامل کنند، سریلانکا می‌تواند بازار خوبی برای محصولات پتروشیمی باشد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 453158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =