فیلیپین به‌دنبال توسعه روابط تجاری با صنعت پتروشیمی ایران

کاردار سفارت فیلیپین در تهران از تمایل این کشور برای توسعه همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی با ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هانا الیوس در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، صنعت پتروشیمی ایران را به جواهری در حوزه انرژی تشبیه کرد و گفت: نمایشگاه به‌خوبی برنامه‌ریزی و برگزار شده است، به‌طوری‌ که توانسته توانمندی صنعت پتروشیمی ایران را به شکل مطلوبی به نمایش بگذارد.

و، هدف از بازدید از نمایشگاه ایران‌پلاست را آشنایی بیشتر با توانمندی‌های این حوزه عنوان کرد و افزود: اطلاعات شرکت‌های ایرانی را جمع‌آوری کردیم و قصد داریم هم در زمان نمایشگاه و هم در فرصت‌های پس از آن مذاکراتی با تولیدکنندگان ایرانی ترتیب دهیم.

کاردار سفارت فیلیپین در تهران ضمن اشاره به همکاری مشترک با ایران در گذشته یادآور شد: قصد داریم مانند گذشته که با ایران در زمینه صنعت پتروشیمی تولید مشترک داشتیم، روابط خود را دوباره در زمینه سرمایه‌گذاری، همچنین تجارت و خرید محصولات نهایی با ایران از سر گیریم.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 453195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =