قرارداد همکاری شرکت‌های پتروایران و ملی حفاری ایران امضا شد

شرکت پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران در چهارمین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ در زمینه طرح توسعه میدان نفتی بینک در مناطق نفت‌خیز جنوب، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این قرارداد روز چهارشنبه (۲۰ بهمن‌ماه) در غرفه شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه‌های دائمی استان خوزستان با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، به امضای سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت پترو ایران و حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید.

براساس این سند همکاری، شرکت ملی حفاری ایران با شرکت پتروایران که برنده مناقصه بسته طرح توسعه میدان نفتی بینک از طرح‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن در مناطق نفت‌خیز جنوب است، مشارکت می‌کند.

در طرح توسعه میدان بینک در استان بوشهر، در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، حفاری چهار حلقه چاه توسعه‌ای و دو حلقه چاه تعمیقی و چهار چاه تعمیری – تکمیلی، مدنظر است که بر اساس این سند همکاری انجام آن به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شده است.

در این زمینه شرکت ملی حفاری ایران ابتدا یک دستگاه حفاری سنگین برای حفر چاه‌های توسعه‌ای اختصاص داد و در ادامه با توافق کارفرما برای شتاب‌بخشی به اجرای طرح، تعداد دستگاه‌های حفاری به عدد سه خواهد رسید.

در آیین امضا و مبادله این توافق‌نامه که مجتبی یوسفی، نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد دو شرکت حضور داشتند، سپهری، مدیرعامل شرکت پترو ایران و گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه و تقویت همکاری و هم‌افزایی بین دو شرکت و استفاده از ظرفیت‌ها و توان تخصصی دو مجموعه تأکید کردند.

یوسفی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه استفاده از توانمندی داخلی صحبت کردند.

کد خبر 453200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =