اقدام جهادی گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به ۱۶۹ روستا

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که این مجموعه در اقدامی بی‌سابقه، گازرسانی به ۱۶۹ روستای استان را به فرمان رئیس‌جمهوری تکمیل کرده است.

به گزارش شانا، هفته گذشته بود که سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری با حضور در ساختمان مرکزی شرکت ملی گاز ایران در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی شرکت کرد.

مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز در سخنانی در جریان افتتاح این پروژه‌ها از تکمیل گازرسانی به استان خراسان‌ جنوبی خبر داد و اعلام کرد: براساس مصوبه‌های سفر شهریورماه رئیس‌جمهوری به این استان، ۱۶۹ روستا با کار جهادی در مدت کمتر از ۶ ماه به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار شانا می‌گوید: فرمان رئیس‌جمهوری در جریان سفر به خراسان جنوبی این بود که شرکت گاز استان، ۱۶۹ روستا را تا پایان سال ۱۴۰۱ با بودجه این دوسال به شبکه گاز کشور متصل کند، در حالی که گازرسانی به این تعداد روستا در مدت زمان کمتر از ۶ ماه امکان‌پذیر نیست.

وی تأکید می‌کند: با وجود این، در شرکت گاز خراسان جنوبی این کار را بیش از یک سال زودتر تکمیل کردیم و این اقدامی جهادی از سوی مجموعه کارکنان این شرکت است، از سویی از بودجه سال ۱۴۰۱ هم برای گازرسانی به این روستاها استفاده نشد.

کد خبر 453378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =