توجه به سرمایه انسانی تحقق برنامه‌های شرکت ملی حفاری را شتاب می‌بخشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: منابع انسانی سرمایه اصلی شرکت و توجه به آنان شتاب‌بخش روند تحقق برنامه‌هاست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی شامگاه چهارشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) به همراه مدیران پروژه حفاری و شعبه کیش، رؤسای حراست و مهندسی راه و ساختمان از روند عملیاتی حفاری و تکمیل طرح ۱۲+۱ چاه‌های گازی در بخش خشکی کیش بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان دستگاه ۶۹ فتح ضمن خدا قوت و قدردانی از تلاش و زحمات بی‌وقفه مجموعه کارکنان گفت: با هدف ارتقای سطح دانش کارکنان عملیاتی، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی در همه  رشته‌های مرتبط با صنعت حفاری به‌ویژه کنترل فوران در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه استمرار فعالیت‌های سازمان مرهون تلاش مضاعف و جهادگونه‌ همکاران است، افزود: رضایتمندی شغلی و فراهم کردن امکانات رفاهی اولویت‌ نخست شرکت است و برنامه‌های سازمان برای فراهم کردن آرامش خاطر کارکنان‌، افزایش بهره‌وری و بازدهی کار است، زیرا اعتقاد داریم منابع انسانی سرمایه اصلی سازمان است و توجه به آنان تحقق برنامه‌ها را شتاب می‌بخشد.

در این بازدید و دیدار صمیمی، هریک از کارکنان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند که مدیرعامل در زمینه حل و فصل موارد طرح‌شده در چارچوب قوانین و مقررات شرکت توضیح داد.

گلپایگانی همچنین از نزدیک روند اجرایی پروژه ۱۲+۱ چاه گازی را در نشست با حضور مسئولان اجرایی پروژه بررسی و بر شتاب‌بخشی عملیات حفاری و تکمیل چاه‌ها در این موقعیت تاکید  و برای رفع موانع دستورهای لازم را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری در ادامه امروز (پنجشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) از سایت ۵ هکتاری، شعبه کیش و بندرگاه بازدید کرد و با کارکنان نوبت روز دکل حفاری ۶۹ فتح دیدار و به گفت‌وگو نشست.

گلپایگانی همچنین با مدیران و مسئولان محلی و مناطق آزاد جزیره کیش دیدار و در جمع کارکنان شعبه کیش شرکت بر استفاده از توانمندی و امکانات موجود در این منطقه و بازاریابی برای ارائه خدمات فنی و تخصصی تأکید کرد.

کد خبر 453517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =