ارتقای رتبه پلی‌پروپیلن جم در جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی

شرکت پلی‌پروپیلن جم برای نخستین بار موفق به دریافت نشان برنزین C2 جایزه ملی استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در سومین حضور خود شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پلی‌پروپیلن جم، ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین جایزه ملی مدل تعالی ۳۴۰۰۰ با معرفی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در این عرصه، ۱۹ و ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۰ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور  استادان، صاحب‌نظران و مدیران برجسته منابع انسانی کشور برگزار شد.

شرکت پلی‌پروپیلن جم پس از حضور موفق و کسب نشان برنزین C3 در سال ۹۸، توانست با اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب، بهبود و اصلاح برخی فرآیندهای منابع انسانی، افتخار دریافت نشان برنزین C2 مدل تعالی منابع انسانی استاندارد ۳۴۰۰۰ و حضور در سطحی بالاتر از گذشته در بین ۲۰۷ شرکت ارزیابی شده از سوی ارزیابان متخصص را کسب کرد.

استاندارد مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی ابزار ارزیابی و آسیب‌شناسی و ارتقای فرآیندها و نتایج منابع انسانی است که با ایجاد و نهادینه کردن سطحی از قابلیت‌ها، مسیر تعالی سیستم‌های منابع انسانی را به سوی تحقق راهبردهای سازمانی سوق می‌دهد. منزلت و بزرگی این افتخار زمانی ملموس می‌شود که بدانیم از بین ۲۰۷ شرکت معتبر در ایران، تنها پنج شرکت نشان بالاتر از C2 دریافت کرده‌اند.

کد خبر 453559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =