ایمن‌سازی ۳ دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری در ۱۴۰۰

مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری از ایمن‌سازی سه دستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان این شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران سردار اسدالهی در این باره گفت: این دستگاه‌ها شامل ۶۵، ۶۷ و ۴۸ فتح است که ایمن‌سازی آنها به‌طور کامل انجام شده و در همین حال ایمن‌سازی دکل ۲۰ فتح نیز در مراحل پایان کار است.

وی با بیان اینکه وجود منابع عظیم انرژی کشور ما را به یکی از تولیدکنندگان مهم نفت در عرصه بین‌المللی تبدیل کرده است، افزود: به‌منظور بهره‌برداری از این منابع‌، افزایش ناوگان حفاری و آماده به‌کار نگه‌داشتن آن نقش مهم و ویژه‌ای دارد.

مدیر بازسازی و ارتقای دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری اظهار کرد: با توجه به ضرورت آماده به‌کار بودن تجهیزات و دستگاه‌های حفاری، این مدیریت اقدام به برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد تعمیر اساسی و بازسازی تجهیزات دستگاه‌های حفاری، شامل تاپ درایو، دراورکس، پمپ‌های سیال، دیزل ژنراتور، ابزار نمودارگیری، تراک‌های سیمان و اسید، تجهیزات ایمنی، شیرهای فوران‌گیر، انواع تجهیزات برقی و... کرده که تعدادی از این مناقصه‌ها به امضای قرارداد منجر شده است.

اسدالهی گفت: در ۱۱ ماه امسال این مدیریت با بهره‌گیری از توانمندی و امکانات درون شرکت و استفاده از توان بخش خصوصی در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان و افزایش کارآیی و عمر مفید تجهیزات، صیانت از اموال و دارایی‌های شرکت‌، افزایش رضایتمندی کارفرمایان و کاهش انتظارهای دستگاه‌های حفاری اقدام‌های مؤثری انجام داده است.

وی توضیح داد: برخی از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده مشتمل بر ایمن‌سازی پنج دستگاه حفاری شامل ۶۵، ۶۷،  ۴۸  فتح، تعمیر اساسی سه دستگاه دیزل ژانراتور، ساخت یک دستگاه سیار فراورش نفت (MOT)، ساخت دو عدد گراس هپر برای دستگاه‌های ۵۸ و ۶۸ فتح است که به اتمام رسیده و تعمیر اساسی دو دستگاه دیزل ژانراتور، ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۲۰ فتح‌، تعمیر اساسی یک دستگاه کراون بلاک و دو دستگاه تاپ درایو نیز در مراحل اجرا هستند که تا پایان سال کامل می‌شوند.

کد خبر 454182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =