برگزاری نخستین دوره آموزشی تحول دیجیتال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

نخستین دوره آموزشی تحول دیجیتال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با همکاری سه جانبه پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه علوم و تحقیقات و هلدینگ دانیال موج برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، اعظم اسدالهی، رئیس واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی پژوهشگاه صنعت نفت به مزیت‌ها و اهمیت تحولات دیجیتال پرداخت و در این‌ باره گفت: امروزه یکی از فناوری‌های نوظهور بحث تحول دیجیتال و هوش مصنوعی است که به عنوان یک مزیت رقابتی برای کشورها به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر این‌که همواره باید فرهنگ‌سازی مناسبی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در کشور انجام شود، افزود: پژوهشگاه صنعت نفت به‌عنوان یک سازمان پژوهشی پیشرو درصدد برآمده تا با همکاری دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین هلدینگ دانیال موج در این فرهنگ‌سازی با برگزاری نخستین دوره تحول دیجیتال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گام بردارد.

رئیس واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی پژوهشگاه صنعت نفت تصریح کرد: سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی این فرصت را مغتنم شمردیم و جوانب مختلف دوره آموزشی مورد نظر را با هدف فرهنگ‌سازی و ورود به موضوع تحول دیجیتال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را در این نمایشگاه ارائه کردیم.

اسدالهی با تأکید بر این‌که این دوره آموزشی در سطح مدیران ارشد قرار است در اسفندماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شود، تصریح کرد: دوره تحول دیجیتال یک دوره بین‌المللی با استفاده از استادان مجرب جهانی به شمار می‌آید که محتواهای کاربردی  پرشماری دارد و امیدواریم با برگزاری این دوره بتوانیم سبب پیاده‌سازی تحول دیجیتال در صنعت نفت و گاز شویم.

وی ادامه داد: در سومین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی فرصتی ایجاد شد تا با مدیران ارشد شرکت پالایش نفت بندرعباس مذاکراتی را درباره برگزاری این دوره انجام دهیم که خوشبختانه مورد استقبال آنها نیز قرار گرفت و مقرر شد در نخستین فرصت این دوره در پالایش نفت بندرعباس نیز برگزار شود و در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه مشترک معتبری از سوی دانشگاه علوم و تحقیقات و پژوهشگاه صنعت نفت و هلدینگ دانیال موج ارائه خواهد شد.

رئیس واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی پژوهشگاه صنعت نفت به برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی در شرکت‌های دیگر نیز اشاره کرد و گفت: برای فرهنگ‌سازی موضوع تحول دیجیتال و رشد سریع این فناوری در دنیا به دنبال آن هستیم که این موضوع را با سرعت در سطح وزارت نفت پیش ببریم و این دوره‌ها را در محل شرکت‌ها برگزار کنیم.

کد خبر 454286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =