نخستین آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران پالایش و پخش برگزار شد

نخستین آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش شانا، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی و جانبازان در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش، عصر روز دوشنبه (۱۶ اسفندماه) با حضور سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس، ‌جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و نمایندگان ادیان توحیدی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

علی زیار، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی سخنانی در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما مدیون جانفشانی این عزیزان و خانواده‌های آنان هستیم.

وی افزود: خانواده صنعت پالایش و پخش به‌عنوان سنگربان تولید انتقال و توزیع سوخت، گرمابخش منازل هموطنان خود هستند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: شهید اول این صنعت نواب صفوی از افتخارات این صنعت است و ۴۴۴ شهید از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دوران دفاع مقدس جان خودشان را برای اعتلای کشور تقدیم کرده‌اند و ان‌شاءالله به برکت خون این عزیزان ما بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم با همه وجود خدمتگزار هموطنان خود باشیم.

اقدام‌های مفید وزارت نفت  در ۶ ماه نخست دولت سیزدهم

سیدمحمد حسینی، معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس نیز با حضور در این آیین با بیان اینکه صنعت نفت منتظر مذاکرات وین نمانده است، گفت: در دوران انقلاب نقش کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت نفت در مغلوب ساختن رژیم ستمشاهی، همچنین در هشت سال جنگ تحمیلی در برهه جنگ نفتکش‌ها بسیار مؤثر و ارزشمند بود.

وی افزود: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۴۴۴ شهید و بیش از هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس با بیان اینکه اقدام‌های مفیدی در ۶ ماه نخست دولت سیزدهم توسط وزارت نفت انجام شده است، تأکید کرد: گزارش‌هایی که توسط وزیر نفت در دولت به‌صورت مستمر ارائه می‌شود، مؤید همین امر است و امضای ۴۵ قرارداد و تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵.۶ میلیارد دلار کار بزرگی است که نشان می‌دهد صنعت نفت منتظر مذاکرات وین نمانده است.

حسینی اظهار کرد: ما معطل نمی‌شویم و به سمت بی‌اثر کردن تحریم‌ها حرکت می‌کنیم و البته مذاکره نیز در جای خود انجام می‌شود.

در پایان این مراسم از ۱۰ خانواده ایثارگران ادیان و ۱۰ نفر از جانبازان همکار در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی شد.

 خبرنگار: سامان گودرزی

کد خبر 454453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =