لزوم افزایش ظرفیت انتقال شبکه خطوط لوله نفت کشور

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از لزوم تمرکز و سرمایه‌گذاری برای افزایش ظرفیت انتقال شبکه خطوط لوله نفت کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات، جلیل سالاری در نشست ارائه گزارش عملکرد سالانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به اینکه ظرفیت انتقال از شبکه خطوط لوله باید افزایش یابد و جایگزین حمل‌ونقل زمینی شود، اظهار کرد: راه‌اندازی دو خط لوله گوره - جاسک و ستاره خلیج‌فارس از جمله اقدام‌هایی است که به‌منظور توسعه شبکه خطوط لوله نفت انجام شده است.

وی یادآور شد: نیاز به تحول در همه حوزه‌های خط لوله احساس می‌شود و لازم است در آینده‌ای نزدیک، پایه‌های سازمانی و نیروهای انسانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به‌صورت اساسی ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به نقش فرهنگی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اشاره کرد و گفت: نگاه ما در شرکت نباید فقط تأمین سوخت باشد و با راه‌اندازی نهضت بهینه‌سازی مصرف انرژی، باید نقش مهم خود را در کاهش سرمایه‌سوزی به‌درستی ایفا کنیم.

سالاری با اشاره به تأمین سوخت نوروزی نیز اظهار کرد: تأمین بنزین روزهای عید وظیفه ماست و همچون تأمین سوخت در ۶ ماه گذشته باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کد خبر 454621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =