انتقال بیش از ۲۶۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۰

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: انتقال بیش از ۲۶۱ میلیارد مترمکعب گاز تولیدی به اقصی نقاط کشور طی زمستان امسال سبب عبور بی‌دغدغه از این فصل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: باید از همه کسانی که دست در دست یکدیگر، تلاش خود را در بخش‌های تولید، توزیع و انتقال به‌کار گرفتند تا ما زمستانی آرام را پشت سر بگذاریم، قدردانی کنیم.

وی با قدردانی از مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل پیشین شرکت انتقال گاز ایران به‌دلیل تلاش برای تعمیرات، پیگرانی و عملیاتی بودن ایستگاه‌های تقویت فشار برای انتقال ایمن و بهره‌ور گاز طی این مدت، بیان کرد: همه نیک می‌دانیم که محوری‌ترین راهبردهای کلیدی یک سازمان که باید به آن توجه ویژه شود، سرمایه انسانی است و من همین‌جا از آقای جمشیدی‌دانا از همه دست‌اندرکاران و نیروهای متخصصی ایشان را در این اقدام مهم همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تبریک به غلامعباس حسینی، سرپرست جدید شرکت انتقال گاز ایران، ادامه داد: از همه عزیزان، متخصصان و دست‌اندرکاران می‌خواهم تا مانند گذشته با ایشان همکاری کنند و با همکاری و تعهد بیشتر، همچنان در انتقال پایدار و ایمن این نعمت الهی، ثابت‌قدم باشند.

مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل پیشین شرکت انتقال گاز ایران نیز در این آیین با قدردانی از همه همکاران این شرکت در اجرای تعهدها در زمان مقرر و با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این شرکت، گفت: به یمن تلاش شما دوستان و همکاران‌مان در دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، کار ارزشمند انتقال به‌موقع گاز در فصل زمستان به خوبی انجام شد که دعای خیر مردم را برای ما به همراه داشت.

وی با بیان اینکه کارهای زیادی در این حوزه انجام شده و کارهای بزرگ‌تری نیز باید انجام شود، افزود: این شرکت راهبرد خوبی دارد و ریل‌گذاری بهتری نیز برای آن انجام شده که با همت شما عزیزان بی‌شک به سرمقصود منزل می‌رسد.

غلامعباس حسینی، سرپرست جدید شرکت انتقال گاز ایران نیز در ادامه با قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای انتخاب وی به این سمت و تشکر از مهدی جمشیدی‌دانا و همکاران او برای تلاش پرثمرشان، تصریح کرد: به جرأت می‌توانم بگویم که نیروهای انتقال گاز، جزو متخصص‌ترین نیروهای صنعت گاز هستند و خوشحال و خرسندم که در ادامه خدمتم، در چنین شرکت پرتلاش و پرتوانی مشغول به کار هستم.

وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم با کمک هم براساس بیانیه گام دوم انقلاب جلو رفته و در تلاش برای توسعه اقتصادی، فرهنگی و ...، نقاط ضعف خود را بهبود بخشیده و توانایی‌های خود را افزایش دهیم.

باید از ظرفیت افراد در بخش‌های مختلف سازمان بهره برد

معاون وزیر نفت در امور گاز همچنین در آیین تکریم و معارفه مدیران حسابرسی داخلی و بازرسی فنی و نیز معارفه مشاور اجتماعی مدیرعامل و رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی، اظهار کرد: هم آقای هادی، رییس حسابرسی داخلی و هم آقای علیپور لیلی، رئیس امور بازرسی فنی طی دوره کاری خود، عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و من همین جا از این دوستان قدردانی کرده که با تلاش خود، سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری کردند.

چگنی ادامه داد: بر این باورم که این جابه‌جایی‌ها دقیق مانند دو امدادی است که نفر پیشین وقتی به خط پایان رسید، مشعل را به نفر بعدی می‌دهد تا او هم به نوبه خود، تلاش خود را برای پیروزی و رسیدن به هدف مورد نظر که در این‌جا،  از آن به اهداف عالی سازمان یاد می‌شود، برسد؛ در این صورت، سازمان، پویایی و شادابی خود را حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه هر سازمان پویا و دینامیکی به این جابه‌جایی‌ها نیاز دارد، گفت: گاهی در این تغییر و تحولات، فکر و ایده‌ای جدید به سازمان تزریق می‌شود که می‌تواند برای دستیابی به اهداف سازمان بسیار مؤثر باشد، ضمن آن که دوستان باتجربه نیز در دیگر جایگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتقال بیش از ۲۶۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در زمستان ۱۴۰۰

محمدرضا هادی، رئیس پیشین حسابرسی داخلی با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه راه، بیان کرد: بسیار خوشحالم که پس از ۴۱ سال خدمت شرافتمندانه در این زمان و این مکان، به نقطه پایانی رسیدم و با قدردانی از همه همکارانی که همیشه در این راه، همراه من بودند برایشان توفیق روزافزون را خواستارم.

حسین سیاری نیز در سخنانی گفت: وظیفه ما مشاوره دادن به اعضای هیئت‌مدیره برای شناسایی گلوگاه‌های مشکل‌دار و تلاش برای رفع این گلوگاه‌هاست که امیدوارم با تلاش و همکاری با هم، بتوانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

مهدی علیپور لیلی، رئیس سابق امور بازرسی فنی نیز با تبریک به سرپرست جدید و با بیان اینکه انسان چیزی به جز تلاش یا حاصل تلاش نیست، تصریح کرد: ما نیز بر همین اساس، توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم مدیریت دارایی فیزیکی و اصول بازرسی فنی را در سازمان و همه شرکت‌های تابعه برای رسیدن به اهداف عالیه به منصه ظهور برسانیم.

ابوالفضل وروانی فراهانی، سرپرست جدید امور بازرسی گفت: از تلاش همه دوستان در این حوزه قدردانی ویژه دارم و تلاش خود را معطوف به تعالی سازمانی می‌کنم که این فرصت را به من داده است.  

بر اساس این گزارش، در ادامه آیین تکریم و معارفه این مدیران، سیدحسن عباسی، مشاور اجتماعی مدیرعامل و رییس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی نیز ضمن سپاس از معاون وزیر نفت در امور گاز برای انتخاب وی به این سمت، اظهار کرد: از عملکرد مسئولانه شما نسبت به مسئولیت اجتماعی (CSR) بسیار سپاسگزارم و این نشان از حساسیت شما به چالش‌های این حوزه دارد که امیدوارم با همیاری هم، آن‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 454678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =