پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت فرارسیدن نوروز

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران صنعت پتروشیمی گفت: امیدوارم بتوانیم هرساله برای توسعه پایدار صنعت بزرگ پتروشیمی گام‌های بلندتری برداریم.

به گزارش شانا، در پیام تبریک مرتضی شاهمیرزایی به مناسبت سال نو آمده است:

«بسم رب الخالق الربیع

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و حرکت به سمت کمال رهنمون می‌سازد. این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیدن انسـان به عظمت کبریایی و ابهت یـزدانی، تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایـی بخشـد.

در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم انقلاب اسلامی؛ به ویژه شهدای صنعت پتروشیمی را که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

با کمال خوشوقتی اذعان می‌دارم هرساله با توانمندی مضاعف همکاران شریف، غیور و انقلابی، شاهد رشد و پیشرفت کم‌نظیر در صنعت هستیم، به‌گونه‌ای که در مقایسه با سال ۵۷ که ظرفیت تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی حدود ۳ میلیون تن در سال بوده اما با طلوع خورشید انقلاب اسلامی و رهایی این صنعت از چنگال غارتگران و مستشاران خارجی، با اعتماد و تکیه بر توان جوانان برومند ایران عزیز با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌ها؛ ظرفیت تولیدی واحدهای پتروشیمی به ۹۰ میلیون تن رسیده و ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده تا پایان برنامه هفتم توسعه به حدود ۱۴۰ میلیون تن و تا پایان برنامه هشتم توسعه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تن در سال خواهد رسید و این نشان از اوج عظمت انقلاب اسلامی، استقلال کشور و التزام عملی متخصصان و صنعتگران ایران اسلامی به خودکفایی و باور حقیقی به رمز موفقیت، یعنی شعار «ما می‌توانیم» دارد.

امید آنکه در سال ۱۴۰۱، با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با تلاش و اقدام‌های ارزشمند همه آحاد و اقشار جامعه به خصوص اراده و توان دوچندان خانواده صنعت پتروشیمی، گام‌های سازنده‌ای در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد فردی و معنوی برداشته شود و سالی پر از خیر و برکت برای میهن اسلامی باشد.

با تجدید عهد و ارادت به آستان حضرت احدیت، سال نو را در کنار شما صنعتگران ایثارگر، آغاز می‌کنیم و از خداوند متعال مسألت داریم که روزی‌مان را از برکات بی انتهایش بیش از پیش مقدر فرماید و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جانمان را زنده و بهاری و شادابی و نشاط را در روح و روانمان مستدام بدارد.

در پایان، ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران شریف صنعت پتروشیمی و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی و شادکامی را برای شما عزیزان و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران آرزومندم و امیدوارم بتوانیم هرساله در جهت توسعه پایدار صنعت بزرگ پتروشیمی گام های بلندتری برداریم.»

کد خبر 454793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =