۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر: 455192
گشایش ۳ جایگاه جدید عرضه سوخت در منطقه فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: سه باب جایگاه با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، در آغاز سال نو در فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه سوخت «سلیمانیان فسا» که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مقام‌های محلی برگزار شد، گفت: به‌منظور ارائه خدمات و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راهکارهای لازم این مقدار جذب سرمایه در حوزه توسعه مجاری عرضه داشته باشد.

وی با تشکر از عوامل چرخه سوخت‌رسانی به‌ویژه مالکان مجاری عرضه در تأمین و توزیع به‌موقع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه در سال ۱۴۰۰ در سطح استان، مکان‌یابی اصولی و منطقی جایگاه‌های سوخت را از اولویت‌های شرکت ملی پخش به‌منظور دسترسی و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم بیان کرد و افزود: جایگاه «مراوید خلیج فارس» در ناحیه مرکزی شیراز و جایگاه‌های «سلیمانیان» و «خورنگان» در شهرستان فسا به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به کسب رتبه سوم منطقه در تعداد مجاری عرضه سوخت در سطح کشور افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شمار مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) در سطح استان به ۳۰۲ جایگاه رسید که از این تعداد ۴۶ باب به‌صورت مجتمع خدمات رفاهی احداث شده‌اند.

طاهری تأمین و توزیع به‌موقع و ایمن سوخت را از وظایف اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، روند سوخت‌رسانی به مردم در محورهای جنوبی استان تسریع و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر نیز فراهم شده است.

وی کنترل و پایش دوره‌ای فرآیند سوخت‌رسانی به‌ویژه مجاری عرضه سوخت به‌عنوان بخش مهم این چرخه را همانند گذشته از برنامه‌های این منطقه در سال ۱۴۰۱ بیان و اظهار کرد: با توجه به موقعیت این جایگاه‌ها (مروارید خلیج فارس در محور سروستان به شیراز، جایگاه خورنگان در محور فسا به داراب و سلیمانیان در شهر فسا) سوخت‌رسانی در دور دوم سفرهای نوروزی به‌صورت مطلوب‌تر انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: تأمین و ذخیره‌سازی مناسب سوخت در استان انجام شده و سوخت‌رسانی بدون مشکل در حال انجام است و مردم می‌توانند انتقادها و پیشنهادهای خود را از نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت به‌صورت ۲۴ ساعته به مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کنند.

کد خبر 455192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =