وقفه عرضه گازوئیل در جنوب کرمان چند ساعت بود/ مشکل عرضه سوخت نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در واکنش به برخی اخبار با موضوع کمبود گازوئیل در جنوب این استان تأکید کرد: وقفه عرضه گازوئیل در جنوب کرمان تنها مربوط به یک جایگاه فروش بود که پس از دو تا سه ساعت نیاز جایگاه تأمین شد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سید باقر نورالدینی گفت: هم‌اکنون عرضه سوخت در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سراسر استان کرمان به‌صورت منظم در جریان است و هیچ مشکلی برای رانندگان خودروهای سنگین و سبک وجود ندارد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر توقف سوخت‌رسانی در فضای مجازی افزود: گاهی به‌دلیل دیر رسیدن محموله سوخت به جایگاه، وقفه کوتاهی به‌وجود می‌آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت میوه و تره‌بار در جنوب استان، نظارت بر سوخت‌رسانی بموقع به‌صورت مستمر انجام می‌شود تا هیچ کمبودی برای رانندگان خودروهای باری ایجاد نشود.

بر پایه این گزارش، کلیپی از یکی از رانندگان کامیون که مدعی کمبود گازوئیل در جنوب کرمان شده بود در برخی رسانه‌ها بازتاب یافته بود، جنوب استان کرمان از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور است که در زمان برداشت محصولات شاهد تردد و حضور زیاد کامیون‌ها برای انتقال محصولات کشاورزی است.

کد خبر 455251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =