خدمات ترابری از ابزارهای اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمات ترابری از ابزارهای مهم و اساسی در تحقق عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز و تولید پایدار است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در بازدید از اداره کل ترابری و  نشست با مدیر خدمات، رئیس و مسئولان این اداره کل، افزود: ترابری واحدی عملیاتی و پشتیبانی است که نقش بارزی در شتاب‌بخشی به گردش مته حفاری ایفا می‌کند.

وی توضیح داد: ارائه خدمات مطلوب  در حمل‌ونقل به‌موقع سوخت، کالا، تجهیزات و انتقال کارکنان به مناطق عملیاتی باعث تحقق به موقع برنامه‌های حفاری است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری اظهار کرد: کیفیت خدمات ترابری در قالب برنامه‌ریزی مدون، داشتن گروه‌های آماده به‌کار و آماده به خدمت در همه ساعات شبانه‌روز، شتاب‌بخشی در کار با رعایت کامل نکات ایمنی، مقررات و ضوابط راهنمایی و رانندگی موجب کاهش انتظارات، رضایتمندی کارفرماها، افزایش بازده، بهره‌وری و سرانجام درآمدزایی سازمان می‌شود.

گلپایگانی گفت: در عملیات حفر و تکمیل چاه‌ها علاوه بر نقش تأثیرگذار مجموعه‌های کارکنان در بخش‌های فنی و عملیاتی و پشتیبانی همکاران ما در مدیریت خدمات از جمله ترابری نیز نقش برجسته‌ای دارند و از همین رو کارکنان این حوزه باید پویا، توانمند، مجرب و کارآمد باشند.

وی افزود: قراردادها در ترابری باید طولانی‌مدت و حداقل دو تا سه سال باشد که کوچک‌ترین وقفه در کار عملیات به‌وجود نیاید و مسئولان مربوط فرصت برای سامان‌دهی و برنامه‌ریزی داشته باشند و از پیمانکاران توانمند از نظر تجهیزات و وسائط نقلیه مناسب در این بخش استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری با بیان اینکه تفکر، تدبیر، تلاش و توکل سبب کسب نتیجه مطلوب و پویایی سازمان است، تأکید کرد: تک‌ تک کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان در راندمان و بهره‌وری و افزایش درآمدهای شرکت نقش مؤثر دارند و باید همه مساعی خود را در جهت رشد و تعالی، توسعه و حفظ جایگاه شرکت در صنعت نفت کشور و انجام وظایف به‌نحو شایسته به کار گیریم.

گلپایگانی داشتن اطلاعات و آمار، روزآمد بودن تجهیزات مرتبط با عملیات حفاری، خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، آمادگی واحدهای پشتیباتی و خدماتی را یادآور شد و گفت: این مهم در پاسخگویی به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بسیار با اهمیت تلقی می‌شود.

در این نشست که مدیران خدمات و برنامه‌ریزی تلفیقی، مشاور مدیرعامل، رؤسای حراست، روابط عمومی و مسئول پیگیری دفتر مدیرعامل شرکت حضور داشتند، درباره برنامه‌های سال جاری، روزآمدسازی تجهیزات و ماشین آلات و آموزش کارکنان بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

کد خبر 455271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =