تحقق برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت مستلزم کار جهادی است 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تحقق برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت همسو با حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در سال جاری مستلزم کار جهادی و تلاش مضاعف در حوزه حفاری چاه‌های نفت و گاز است. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نخستین نشست با نمایندگان کارکنان پیمانکاری در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در نتیجه همدلی، همگرایی، هم‌افزایی، هماهنگی و خرد جمعی مدیریت‌ها و  مجموعه کارکنان، پارسال، سال موفقیت‌آمیزی برای شرکت رقم خورد. 

وی افزود: این توفیق‌ها در بخش‌های عملیاتی، فنی، ستادی و پشتیبانی ملموس بود و تلاش شد که علاوه بر پاسخگویی به برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران و به‌کارگیری ناوگان حفاری، برای رضایتمندی شغلی، ایجاد انگیزش و بهبود فرآیندها، بازدهی کار و بهره‌وری، مدیریت درآمدها و هزینه‌های شرکت اقدام‌های موثری صورت پذیرد. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که پنجمین نشست هم‌اندیشی در این ارتباط است، گفت: برنامه‌ریزی و ساماندهی نیروی انسانی در بخش‌های عملیاتی، فنی، پشتیبانی و ستادی شرکت امسال در اولویت قرار دارد و اجرای برنامه‌ها بر اساس قوانین وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و حمایت صنعت نفت دنبال می‌شود. 

گلپایگانی با بیان اینکه کار حفاری پیچیده، فنی، تخصصی، سخت و طاقت‌فرساست، افزود: اصلاح ساختار فرآیندها به‌خصوص در قراردادها و برگزاری مناقصات، ارائه راهکارها، افزایش درآمد، تقویت نیروی انسانی، توسعه برنامه‌های آموزشی به‌ویژه برگزاری آزمون‌های تخصصی برای ارتقا شغلی در سال ۱۴۰۱ در دستور کار مدیران و برنامه‌ریزان مدیریت‌ها قرار دارد.

وی اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی باید سازوکاری  برای رسیدگی به مشکلات ایجاد کند که ضمن شناسایی مشکلات، نسبت به برطرف کردن آنها و پیگیری برای پیشگیری قبل از وقوع اقدام شود که یکی از موارد شناخت شغل و تعریف ماهیت آن با هدف بررسی سختی‌ها و مشکلات، همچنین به‌کارگیری افراد بر اساس توانمندی و شایستگی‌های شغلی است. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پایان بر حل مشکلات  بیمه‌ای و بیمه تکمیلی کارکنان، نظم و انضباط و عدالت در پرداخت‌ها، تقویت سامانه‌های کنترلی و نظارتی و شایسته‌سالاری تأکید کرد.

کد خبر 455594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =