دیپلماسی انرژی و استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت تقویت شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم تاکنون کارهای بسیار مثبتی در حوزه نفت و فرآورده‌های نفتی، دیپلماسی انرژی، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی و صیانت از مخازن و نگهداشت تولید انجام داده است.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه فروش نفت بیش از دو و نیم برابر شده و به همین مقدار درآمدهای دولت از این محل نیز افزایش یافته است، گفت: دولت با پیگیری دیپلماسی انرژی در فروش نفت، تلاش دارد سهم ایران را در بازار نفت تثبیت و امنیت انرژی را محقق کند، این موضوع از کلیدواژه‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه نفت و انرژی است.

وی با بیان اینکه سوآپ گازی در حوزه دیپلماسی انرژی یکی از اقدام‌های ستودنی وزارت نفت بود، افزود: امیدواریم چنین قراردادهایی توسعه یابد تا صنعت نفت و گاز بیش از این نقش‌آفرین شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت نفت در تأمین گاز زمستانی نیز اشاره و تصریح کرد: در این بخش هم به‌درستی مدیریت لازم توسط وزارت نفت انجام شد تا هموطنان در فصل زمستان با مشکل کمبود گاز روبه‌رو نشوند و این نویدبخش روزهای خوب برای آینده است.

حسین‌زاده اظهار کرد: وزارت نفت دولت سیزدهم تاکنون کارهای بسیار مثبتی در حوزه نفت و فرآورده‌های نفتی، دیپلماسی انرژی، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه انرژی و صیانت از مخازن و نگهداشت تولید انجام داده است.

کد خبر 455273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =