برگزاری دوره آشنایی فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان در نفت زاگرس جنوبی

دوره آموزشی «آشنایی فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان» به‌منظور تحقق شعار سال، در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، عباس سلطانی، این شرکت، گفت: این دوره آموزشی به‌همت این کمیته و با سر فصل‌های تاریخچه تصویب و اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی آیین‌نامه اجرایی، بررسی فرآیند ثبت‌نام ارزیابی، معیارهای ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسه‌های دانش‌بنیان، انواع شرکت‌ دانش‌بنیان و معیارهای ارزیابی آن‌ها، حمایت‌های قانونی و خدمات توانمندسازی و تجاری‌سازی برگزار شد.

وی افزود: این دوره یک روزه با تدریس علی دقتی، سرارزیاب شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با حضور ۳۰ نفر از مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز اجرا شد.

رئیس کمیته تخصصی پژوهش در پایان گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز همسو با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد و همسو با برنامه‌های وزارت نفت به‌منظور افزایش همکاری و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، فعالیت‌های پژوهشی خود را دنبال می‌کند.

کد خبر 455706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =