نقش محوری مدیریت تدارکات در فرآیندهای عملیاتی شرکت پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بازدید از تدارکات و امور کالای پایانه نفتی خارک بر نقش محوری این مدیریت در پشتیبانی از فرآیندهای عملیاتی شرکت تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز با اشاره به مأموریت و نقش شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش نفت اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک سازمان چابک، همواره تلاش می‌کند بتواند مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن و به‌موقع انجام دهد.

وی افزود: مدیریت تدارکات و امور کالا همواره در پشتیبانی از فرآیندهای عملیاتی شرکت همراه و همسو بوده است و در تکمیل زنجیره ارزش نقش آن کلیدی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت، مأموریت سازمانی خود را تأمین به‌موقع، اقتصادی و با کیفیت بالای کالا و تجهیزات با رویکرد ساخت داخل تعیین کرده است و تاکنون بخش اعظمی از تجهیزات و قطعات مختلف مورد نیاز مناطق عملیاتی شرکت را به کمک واحدهای پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان بومی‌سازی  و ساخت داخل کرده است.

اسدروز تأکید کرد: امیدواریم در سال جدید، دست در دست هم و با همدلی شرایطی را به‌وجود آوریم که برای تحقق اهداف سازمانی امسال بهتر از سال‌های گذشته باشیم و راهبردهایی تعریف کنیم که از وضع موجود به وضع مطلوب برسیم.

کد خبر 455797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =