جابه‌جایی ۶ دکل حفاری و ۱۷ میلیون لیتر سوخت برای پشتیبانی از تولید

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ دکل حفاری از سوی ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابه‌جا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت افزون بر جابه‌جایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفت‌خیز جنوب بود، ۱۷ میلیون لیتر سوخت نفت گاز دکل‌های حفاری و لوله مغزی سیار نیز از سوی این مدیریت حمل و ارسال شد.

وی گفت: همچنین ارسال بیش از ۹۵۰۰ تن لوله جداری و حدود ۴۶ هزار تن مواد شیمیایی به دکل‌های حفاری و دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأمین و ارسال بیش از ۵۳ میلیون لیتر آب آشامیدنی و آب خام دکل‌های حفاری، دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأسیسات شرکت نفت و گاز مارون از دیگر فعالیت‌های این مدیریت در نیمه دوم پارسال به شمار می‌آید.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در ۶ ماه دوم پارسال خدمات ارائه‌شده در واحد ماشین‌آلات سیار ساختمانی شامل انواع دستگاه‌ راه‌سازی و بالابرنده، کمپرسور هوا، موتور جوش و مولد برق به واحدهای ستادی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع هزار و ۷۱۱ دستگاه بوده است.

بصیری افزود: بخش عملیات ویژه خطوط لوله شامل تعمیرات هات‌تپ، بورینگ و لوله‌بُر ۱۲۹ دستگاه به شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خدمات ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت افزون بر ۷۲۲ هزار و ۲۷۴ نفر هزار جابه‌جایی کارکنان واحدهای بهره‌برداری، خانوادگی و مدارس انجام شد و ۵۲۹ دستگاه خودرو به اردوهای دانش‌آموزی، راهیان نور و مناسبت‌های مختلف اختصاص یافت.

 سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب انجام ۱۰ هزار و ۲۳۴ مورد تعمیرات اضطراری و تعمیرات عمومی، ۱۵ هزار و ۲۸۵ مورد تعمیرات بازرسی فنی دوره‌ای خودروها و ماشین‌آلات، ۱۲ هزار و ۵۴ مورد بازرسی فنی دوره‌ای خودروهای شرکتی و استیجاری، ۹ هزار و ۷۴۵ مورد انجام تعمیرات عمومی و ۱۹ مورد بازسازی کامل خودروها را از فعالیت‌های این مدیریت در مدت پیش‌گفته اعلام کرد.

کد خبر 456251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =