تولید حداکثری زنجیره کلر و ام‌تی‌بی‌یی در پتروشیمی بندر امام

مجتمع پتروشیمی کیمیای بندر امام پارسال با تولید ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات، توانست با دستان پرتوان متخصصان داخلی، فراتر از پیش‌بینی‌ها به وظیفه تولید خود عمل کند. 

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی بندر امام، مجتمع کیمیا که یکی از مدیریت‌های فنی و تولید پتروشیمی بندر امام به‌شمار می‌آید، سال ۱۴۰۰ با تولید حدود ۹۰۰ هزار تن محصولات موفق شد ۹۳ درصد برنامه تولید را محقق کند و عملکرد خود را مطابق با سیاست کلان شرکت همسو با اهتمام حداکثری در امر تولید به منصه ظهور برساند. 

این در حالی است که همه واحدهای مجتمع کیمیا به تبع برنامه‌های رزوآمد کردن فرآیندها و رفع نقاط با ریسک بالا، تعمیرات اساسی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشتند و تلاشگران پتروشیمی بندرامام توانستند در این مجتمع فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کنند و علاوه بر حرکت عظیم نوسازی واحدها، وظیفه تولیدی خود را به نحو احسن به مرحله اجرا برسانند. 

این عملکرد تولیدی کیمیا سبب شد این مجتمع در مجموع ۲۰ درصد از سود خالص پتروشیمی بندر امام را به خود اختصاص دهد و رتبه نخست را به لحاظ تحقق تولید نسبت به برنامه کسب کند. 

مجتمع فنی و تولیدی کیمیا دارای محصولاتی همچون MTBE، سود سوزآور، گاز کلر، اسید کلریدریک، آب‌ژاول، اتیلن دی کلراید، وینیل کلراید منومر و نمک است.

کد خبر 456253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =