جذب سرمایه؛ محور فعالیت‌های شرکت نفت مرکزی در نمایشگاه نفت تهران

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، جذب سرمایه برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و نگهداشت تولید را اولویت نخست و محور اصلی شرکت نفت مرکزی در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برشمرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در نشستی با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ستادی، با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در نمایشگاه پیش رو گفت: همسو با سیاست‌های کلان وزارت نفت، جذب سرمایه با هدف پیشبرد طرح و پروژه‌های توسعه‌ای نفت و گاز تکلیفی از سوی شرکت ملی نفت ایران، شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی تأمین‌کننده کالا و تجهیزات صنعت نفت، همچنین معرفی کالاهای پرمصرف حوزه عملیات تولید، محور کار این شرکت در نمایشگاه مذکور خواهد بود.

وی این نمایشگاه را مجالی برای معرفی دستاوردها، عملکرد، چشم‌انداز و برنامه‌های آتی و توسعه‌ای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برشمرد و افزود: در این فرصت طلایی، امکان نمایش سیمای شرکت، تقویت روابط فعالان صنعت نفت، همچنین زمینه تداوم پیشرفت و تعالی این صنعت عظیم و پیشران اقتصاد کشور فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در کشور، دریچه‌ای برای ارائه شاخص‌های عملکردی مثبت صنعت نفت و متخصصان تلاشگر آن، به‌ویژه در شرایط تحریم‌های گسترده و ظالمانه و شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر است.

در ابتدای این نشست، رضا احمدزاده، رئیس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی این شرکت در قالب‌های تخصصی برای برقراری ارتباط مؤثر مدیران و بخش‌های فنی و عملیاتی با عموم بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر آنها با فعالیت‌ها و شرح نیازهای سرمایه‌ای و کالایی این شرکت ارائه کرد.

در این جلسه، مدیران و رؤسا، نظرها و پیشنهادهای خود را پیرامون برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه یادشده بیان کردند.

براساس این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی در روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 456522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =