۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر: 456651
شرکت گاز و دانشگاه صنعتی همدان همکاری می‌کنند

شرکت گاز استان و دانشگاه صنعتی همدان به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه، تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق محبی‌نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت پژوهش و پرسشگری در دین اسلام و بیان اینکه پرسیدن و پرسش برای دانش بیشتر شرف انسانیت است، گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و استفاده دو طرف از توانایی‌های علمی، پژوهشی و اجرایی یکدیگر است.

وی همچنین با اشاره به شعار سال (تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین)، افزود: هدف ما در واقع زمینه‌سازی بیشتر برای تحقق شعار سال و حمایت از دانش و دانشگاه به‌منظور کمتر کردن فاصله صنعت و دانشگاه است و این تفاهم به منزله چارچوب و ایجاد فرآیند هماهنگی و همکاری بیش از پیش برای توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری مرتبط با صنعت گاز است.

سعید مومنی، رئیس دانشگاه صنعتی همدان نیز با تجلیل از حرکت شرکت گاز به سمت دانشگاه و تلاش این شرکت برای همکاری با دانشگاه صنعتی به‌عنوان تنها دانشگاه صنعتی غرب کشور، اظهار کرد: همکاری شرکت گاز استان همدان با دانشگاه و مراکز آموزش عالی ستودنی است که این موضوع سبب نزدیکی صنعت و دانشگاه، یکسان‌سازی و نزدیکی ادبیات و همکاری و هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات صنعت و رفع نیازهای جامعه و کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی همدان نسبت به نیازهای صنعت و برطرف کردن این نیازها و در واقع حل مشکلات جامعه  و کشور احساس وظیفه می‌کند و این همکاری و تفاهم را به فال نیک گرفته و با همه توان آماده همکاری با شرکت گاز استان همدان هستیم.

کد خبر 456651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =