نمایشگاه نفت فرصتی برای شناخت توانمندی‌ بالای دانش‌بنیان‌هاست

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت نفت حلقه اتصال بین تولیدکنندگان و متقاضیان این صنعت است، گفت: با توجه به شعار سال، نمایشگاه صنعت نفت فرصتی برای شناخت توانمندی‌ بالای شرکت‌های دانش‌بنیان در نفت است.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه بدون‌شک برپایی نمایشگاه‌های تخصصی همچون نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت برای تولیدکنندگان این صنعت و متقاضیان استفاده از تجهیزات صنعت نفت بسیار مفید و موثر خواهد بود، گفت: نمایشگاه صنعت نفت بواسطه اینکه هم تولیدکنندگان این صنعت محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و هم متقاضیان استفاده کننده از این محصولات توانمندی شرکت‌ها را ارزیابی می‌کنند، از این رو حلقه اتصالی بین آنها ایجاد می‌شود که می‌تواند سرانجام به توسعه صنعت نفت کمک کند.

وی به شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) اشاره کرد و افزود: در این نوع نمایشگاه‌ها می‌توانیم بسیاری از محصولات را عرضه و بسیاری از مشتریان یا خریداران محصولات را نیز جذب کنیم که این موضوع هم در بحث تولید و هم اشتغال‌آفرینی موثر خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه صنعت نفت امسال بی‌شک فرصتی برای شناخت توانمندی‌ بالای شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه است و می‌تواند به رشد و بالندگی این شرکت‌ها کمک کند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) تا روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) و با شعار نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 456667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =