تقویت همکاری‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های هلال احمر خوزستان و ملی حفاری

در نشست مشترک مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و شرکت ملی حفاری ایران ، تقویت همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت های دو مجموعه مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که در ستاد جمعیت هلال احمر اهواز برگزار شد، معاونان و مدیران این جمعیت و مدیران منابع انسانی و اچ‌اس‌ئی، مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند.

در این نشست حمیدرضا گلپایگانی، شرکت ملی حفاری ایران ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر و تجلیل از خدمات ارزشمند انسانی این جمعیت، در معرفی صنعت حفاری و جایگاه آن در صنعت نفت توضیحاتی ارائه کرد و اهمیت و نقش محوری این شرکت در تولید نفت و گاز را یادآور شد.

وی گفت: این سازمان به موازات وظایف ذاتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و در مواقع لزوم و بروز حوادث غیر مترقبه در کنار دستگاه‌های اجرایی و امدادی امکانات خود اعم از منابع انسانی و تجهیزات را  به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم به کارگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به زمینه‌های تقویت مناسبات بین دو مجموعه افزود: هلال احمر می‌تواند در موضوع‌های آموزش و خدمات امدادی به‌ویژه در بخش امداد هوایی با این شرکت همکاری کند و در مقابل شرکت ملی حفاری نیز در شرایط ضروری در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در کنار جمعیت هلال احمر خواهد بود.

 در این نشست وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان به تشریح وظایف و مسئولیت‌های این نهاد مردمی به‌ویژه در بحث امداد و نجات در شرایط اضطراری مانند سیل، زمین لرزه پرداخت و از توسعه همکاری با شرکت ملی حفاری ایران استقبال کرد.

وی پیشنهاد کرد به‌منظور تقویت همکاری‌های دو جانبه نسبت به امضا تفاهمنامه مشترک اقدام شود که قرار شد کارشناسان مربوط در هلال احمر و مدیریت منابع انسانی و خدمات پزشکی ومدیریت  اچ‌اس‌ئی شرکت ملی حفاری ایران برای تنظیم متن این سند همکاری مبادرت کنند و در خرداد ماه بین دو مجموعه مبادله شود.

در این دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، با پوشیدن لباس جمعیت هلال احمر عضو داوطلب این جمعیت شد.

کد خبر 456672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =