تقویت همکاری‌ها با فعالان صنعت نفت در دستور کار ملی حفاری ایران

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با مدیران ارشد صنعت نفت و شرکت‌های بزرگ حاضر در نمایشگاه دیدار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، هم‌زمان با برگزاری و بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، مدیرعامل و رئیس‌ هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و مجموعه‌های بزرگ صنعتی حاضر در نمایشگاه دیدار کرد.

حمید رضا گلپایگانی پس از  حضور در  آیین  افتتاح نمایشگاه، در بازدید از شماری از غرفه‌ها با مدیران و  نمایندگان شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات به گفت‌وگو نشست.

وی با اشاره به فرصت پیش‌آمده برای رایزنی و هم‌افزایی و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با دست‌اندرکاران ساخت و تولید تجهیزات و قطعات کاربردی در صنعت نفت و حفاری گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در مدت برپایی نمایشگاه خود و مدیران شرکت از غرفه‌های شرکت‌ها و مجموعه‌های صنعتی، دانش‌بنیان و مراکز علمی و پژوهشی بازدید و درباره تأمین نیازهای شرکت و زمینه‌های همکاری و همیاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بحث و بررسی و تبادل‌نظر خواهند داشت.

مدیرعامل شرک ملی حفاری ایران همچنین با تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های بخش‌خصوصی فعال در صنعت حفاری، پروژه‌های نفت و گاز و نمایندگان و کارشناسان  شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» از روز جمعه (۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه که به‌مدت چهار روز دایر است یک‌هزار و  ۲۰۰  شرکت داخلی و  ۴۴  شرکت خارجی  از  ۱۱ کشور حضور دارند.

کد خبر 456764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =