اویکو و جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشارکتی امضا کردند

مدیرعامل شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاد دانشگاهی تهران تأکید کرد: راه توسعه و روزآمد و فناور شدن صنعت نفت از مسیر دانشگاه می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید مؤمنی، مدیرعامل شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) و مسعود کمبرانی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل غرفه شرکت اویک، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشارکتی امضا کردند.

مدیرعامل شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت در این آیین با اشاره به تجربه همکاری شرکت اویکو با جهاد دانشگاهی تهران گفت: توسعه روابط و همکاری بیشتر به‌منظور استفاده از بیشتر از امکانات جهاد دانشگاهی تهران همسو با سیاست ارتباط نزدیک‌تر بین صنعت نفت و دانشگاه، در دستور کار قرار دارد و راه توسعه و روزآمد و فناور شدن صنعت نفت به‌منظور استفاده از فناوری‌های نوین با استفاده از تجربیات دانشگاه رقم می‌خورد که باید روزبه‌روز در این مسیر گام برداریم.

کمبرانی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران نیز در این آیین ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه گفت: سازمان جهاد دانشگاهی تهران از بزرگ‌ترین سازمان‌های حوزه آموزشی و پژوهشی در جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به تأکید بر فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان گفت: امیدواریم بتوانیم کار بسیار خوبی به‌منظور استفاده از تجربه‌های جهاد دانشگاهی در شرکت اویکو در حوزه آموزش فراهم کنیم که نتیجه خوبی برای صنعت نفت به‌همراه داشته باشد.

کد خبر 456777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =