شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب و پترو ایران تفاهم‌نامه فنی - مالی امضا کردند

شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پتروایران به‌منظور استفاده از پوشش‌های پلیمری تفاهم نامه فنی - مالی امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، در حاشیه سومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه‌ای فنی - مالی میان علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران امضا شد.

تفاهم‌نامه امضاشده به‌منظور استفاده از پوشش‌های پلیمری خاص روی سطوح بتنی و فلزی از جمله محوطه‌های نگهداری‌کننده‌ عملیات حفاری چاه‌های نفت و گودال سوخت افزون بر مخازن و خطوط لوله است.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شاه‌کلید توسعه نفت برای رفع مشکلات صنعت نفت است، افزود: توجه به نوآوری‌ها در صنعت نفت سبب روزآمد کردن فعالیت‌ها در صنعت نفت و جهش فعالیت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با امضای این تفاهم‌نامه به یکی از مشکلات اساسی صنعت نفت که بالا بردن عمر بهره‌وری و استفاده از تأسیسات نفتی است، توجه شده، ادامه داد: توجه به پوشش‌های پلیمری در راهبری تأسیسات و جلوگیری از خوردگی نقشی سازنده دارد.

سپهر سپهری، مدیرعامل شرکت پتروایران نیز با بیان اینکه این شرکت از سه سال گذشته حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: با حمایت از شرکت دانش‌بنیان در شش ماه گذشته روی این موضوع کار کرده‌ایم و این تفاهم‌نامه آغاز تبادل اطلاعات در این زمینه است، امیدوارم با موافقت کارفرما شاهد امضای چند قرارداد از این محل باشیم.

کد خبر 456897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =