توسعه میدان‌های نفت و گاز، زمینه‌ساز رشد شکوفایی استان‌های غرب کشور است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در نشست مشترک با نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس اعلام کرد که با حمایت‌ها، تخصیص و جذب اعتبارات، شاهد توسعه میدان‌ها و رشد و شکوفایی استان‌های غرب کشور باشیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، مهدی حیدری ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه مسئولان و نمایندگان استان کرمانشاه در توسعه میدان‌های نفت و گاز در این استان تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران و به ‌تبع آن، شرکت نفت مناطق مرکزی با امکان‌سنجی، نیازسنجی و تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه، بر توسعه میدان‌های نفت و گاز در استان کرمانشاه تأکید دارد و ان‌شاءالله با تداوم این حمایت‌ها به‌منظور توسعه پایدار استان‌های غرب کشور گام برمی‌داریم.

وی افزود: طرح توسعه میدان‌های نفت‌شهر، سومار، دلاوران و سامان در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود، با تکمیل این طرح‌ها روزانه نزدیک به ۱۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب افزوده شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به طرح جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل گفت: این طرح، در حال اجراست که با اتمام آن نیز افزون بر جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی و ایجاد ارزش افزوده، زمینه‌ساز اشتغال و درآمدزایی و رونق اقتصادی خواهد شد.

حیدری با اشاره به اولویت توسعه میدان‌های نفت‌شهر و سومار، اظهار کرد: توسعه میدان‌های نفت‌شهر و سومار از اولویت‌های کاری این شرکت است و با حمایت‌های همه مسئولان، زمینه رفع محرومیت از این مناطق و اشتغال‌زایی نیروهای بومی منطقه فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست که با حضور مدیران و رؤسای واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با شهریار حیدری نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب و وحید محمدی فرماندار گیلانغرب در منطقه عملیاتی نفت‌شهر برگزار شد، حیدری با قدردانی از حضور مداوم و دوره‌ای مدیران شرکت‌های ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مناطق عملیاتی غرب کشور به ارائه گزارشی از سابقه تاریخی نفت‌شهر و وضع میدان‌های آن در گذشته پرداخت.

 شهریار حیدری، نماینده گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس اظهار کرد: با حمایت‌های دولت، طرح توسعه  شهر جدید نفت‌شهر در دستور کار قرار دارد و تحقق این موضوع نیازمند حضور دبگر دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت ملی نفت ایران در منطقه است که با پشتیبانی خود زمینه این کار هر چه بیشتر فراهم شود.

کد خبر 457672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =