تأکید «مادورو» بر بهره‌گیری از ظرفیت پتروپارس در توسعه نفت و گاز ونزوئلا

رئیس‌جمهوری ونزوئلا بر بهره‌گیری از ظرفیت شرکت پتروپارس در توسعه نفت و گاز این کشور تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروپارس، نیکلاس مادورو دیروز (شنبه، ۲۱ خردادماه) در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی با همراهی ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری از غرفه شرکت پتروپارس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید از وجود چنین ظرفیتی در ایران ابراز خرسندی کرد و بر استفاده از این توانمندی و برقراری دوباره روابط حرفه‌ای در حوزه نفت و گاز تأکید کرد.

شمس‌الدین موسوی، مدیر عامل گروه پتروپارس هم در این بازدید با اشاره به سابقه فعالیت موفق پتروپارس در کشور ونزوئلا به ارائه توضیحاتی در مورد ظرفیت‌های بی‌نظیر و توانمندی‌های این شرکت در حوزه بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز پرداخت.

وی از برنامه‌ریزی این شرکت دانش‌بنیان برای حضور در پروژه‌های بین‌المللی خبر داد و برای بازگشت مجدد به عرصه نفت و گاز ونزوئلا و مشارکت در توسعه آن قول قطعی داد.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری  نیز از حضور پررنگ شرکت پتروپارس در این نمایشگاه و سوابق درخشان این شرکت در توسعه نفت و گاز ایران قدردانی کرد.

رئیس جمهوری  ونزوئلا جمعه (۲۰ خردادماه) وارد تهران شد و دیروز (شنبه، ۲۱ خردادماه) در کاخ سعدآباد مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهوری قرار گرفت. در جریان این سفر سند جامع همکاری ۲۰ ساله امضا شد.

کد خبر 458037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =