سیاست ایران در حوزه فروش نفت و میعانات بازاریابی فعال است/ دولت برنامه‌ای برای گران کردن بنزین ندارد

سخنگوی دولت گفت: سیاست ایران در حوزه فروش نفت و میعانات گازی، بازاریابی فعال است و امروز هم به مقدار قابل‌توجهی نفت فروخته می‌شود و ارز حاصل از آن هم به کشور باز می‌گردد.

به گزارش شانا، علی بهادری جهرمی امروز (سه‌شنبه، ۲۴ خردادماه) در نشست خبری به افزایش سفر مقام‌های خارجی به کشورمان اشاره کرد و گفت: امشب میزبان رئیس‌جمهوری ترکمنستان هستیم و هفته آینده نیز میزبان رئیس‌جمهوری قزاقستان خواهیم بود که همه این رفت‌وآمدها همسو با تعاملات دیپلماسی و توسعه روابط با کشورهای دوست خواهد بود.

وی افزود: دولت در پی بهره‌بردای از بازارهایی است که تاکنون کمتر به آنها توجه شده است و بازارهای هدف منطقه‌ای و بازارهایی که دسترسی به آنها سهولت دارد، در اولویت هستند.

سخنگوی دولت درباره سیاست فروش نفت ایران تصریح کرد: سیاست ایران در حوزه فروش نفت و میعانات، بازاریابی فعال است و امروز هم به مقدار قابل توجهی نفت فروخته می‌شود و ارز حاصل از آن هم به کشور باز می‌گردد، به همین دلیل است که در سامانه نیما می‌بینید همیشه عرضه ارز بیشتر از تقاضاست.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره طرح مجدد شایعه‌ گران شدن بنزین اظهار کرد: دولت هیچ برنامه‌ای در هیچ سطحی برای گران کردن بنزین ندارد.

کد خبر 458139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =